Subject: FW: Hiiu maakond Suureranna küla 12381P Paavli sideühendus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Aug 2024 16:38:15 +0300

Tere

Selle peaks eraldi reana lisama,  eelnev 7.1-2/24/13203-1  kuna
probleemne, ei lähe koos elektriga ehitusse

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Anne Vesinurm <[email-masked]>
Sent: Friday, August 16, 2024 10:54 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: FW: 12381P Paavli sideühendus

Tere

Lisasin selle Deltasse      7.1-2/24/13203-1 juurde.

Tervitades

Anne

From: Maris Iila < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, August 16, 2024 10:32 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: 12381P Paavli sideühendus

Tere,

Oleme koostamas Eesti Maaülikooli tellimusel sidevõrkude projekti nr
12381P " Paavli sideühendus". Saadame Teile kui võimalikule huvitatud
osapoolele antud projekti tutvumiseks.

Projektlahendusel teostatakse ehitustööd koos Elektrilevi OÜ poolse
tellimustööna, mis on hetkel kooskõlastusel Transpordiametis, menetlejaks
Gunnar Mägi.

(Ehitustööde teostamisel arvestatakse Elektrilevi OÜ poolset tellimustööd,
ehitustööde teostaja Enersense Aktsiaselts töö nimetus Paavli mü liitumise
tööprojekt nr LC1530.(

Meeldivale koostööle lootma jäädes,

Lugupidamisega,

Maris Iila

Noorem projekteerija

Tel +372 5692 7444

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee